مزایای لپ تاپ استوک
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مزایای لپ تاپ استوک چیست؟

 

در مورد لپ تاپ استوک در مقاله "لپ تاپ استوک چیست" آشنا شدیم در اینجا مواردی که از امزایای لپ تاپ استوک می باشد توضیح میدهیم

1. قیمت کمتر

یکی از مهم ترین قسمت های خرید هر وسیله ای، بودجه ای است که شما برای آن در نظر گرفته اید در واقع هر چه قیمت پایین تر باشد شما می توانید مقدار بیشتر، کیفیت بالاتر و یا در لپ تاپ استوک مشخصات و قدرت بالاتری را خرید کنید. قیمت لپ تاپ استوک با توجه به وارداتی بودن و کارکرده بودن آن در خارج از ایران معمولا قیمت بسیار کمتری دارند. در مقایسه هایی که در مجله دوباره کالا صورت گرفته است و در صفحه همه لپ تاپ های استوک فروشگاه دوباره کالا نیز لپ تاپ های هم قدرت، نو آن ها گذاشته شده است، می توانید ببینید که قیمت لپ تاپ استوک گاها به یک سوم لپ تاپ نو (با همان قدرت) می رسد.

2. قطعات با کیفیت تر

همان طور که در قسمت لپ تاپ استوک چیست توضیح دادیم متوجه شدید که لپ تاپ های استوک، وارداتی از آمریکا یا اروپا هستند و برای کاربران آمریکا و اروپا تولید شده اند. قطعا برای تولید لپ تاپی که بازار اروپا و آمریکا هدف قرار داده شده است، قطعات با کیفیت تر و بهتری مورد استفاده قرار می گیرد. برای همین متوسط عمر لپ تاپ استوک بسیار بالاتر از لپ تاپ های نو بازار آسیا است.

3. قدرت بیشتر

لپ تاپ های استوک معمولا در زمینه ورک استیشن (صنعتی) وارد بازار ایران می شوند که از پردازنده و گرافیک های بسیار قوی به همراه تعداد زیادی پورت بهره می برند. بهتر است این مزیت را با قیمت ترکیب کنیم، زیرا لپ تاپ های نو با قدرت لپ تاپ های استوک پیدا می شوند اما ترکیب قدرت بالا و قیمت پایین است که لپ تاپ های استوک را جذاب کرده است.

 

4. تنوع پورت بالا

لپ تاپ های استوک به دلیل استفاده صنعتی و تجاری معمولا تعداد بسیار بالایی پورت دارند اما لپ تاپ های جدید به دلیل باریک شدن، تعداد پورت های کمتری استفاده می کنند که باعث می شود شما مجبور به استفاده از رابط ها و هاب های مختلف شوید.

5. قابلیت ارتقا بالا

لپ تاپ های استوک قابلیت ارتقا بالایی در رم و هارد (حافظه جانبی) دارند. این قابلیت ارتقا باعث می شود تا یک لپ تاپ استوک واحد بتواند در قیمت های مختلف و کاربری های متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد (با توجه به مشخصات انتخابی شما)

6. گارانتی دوباره کالا

حتما اطلاع دارید که بسیاری از شرکت های بزرگ تولید کننده لپ تاپ مثل اچ پی، دل، مایکروسافت و… در ایران نمایندگی ندارند. در نتیجه با خرید لپ تاپ نو از این برند ها هیچ گونه گارانتی و خدمات پس از فروشی دریافت نخواهید کرد.

اما تمامی لپ تاپ های استوک درآبیدر استوک، دارای 7 روز مهلت تست و تعویض میباشد.

7. موس در کیبورد (Pointstick)

پوینت استیک، در کیبورد لپ تاپ استوک قرار دارد (بین حروف G,B,H) که همان کار موس را انجام  می دهد. پوینت استیک در برند های مختلف اسم متفاوتی دارد اما عملکرد آن یکسان است.





:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
:: برچسب‌ها: مزایای لپ تاپ استوک , لپ تاپ استوک , لپ تاپ استوگ چیست , ,
:: بازدید از این مطلب : 1068
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : هیما روز
ت : جمعه 16 مهر 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی