.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

10 فایده ای که شما می توانید هنگام استفاده از دستگاه تصفیه هوا دریافت کنید

  • شش مرحله فیلتر مجزا
  • عملکرد بسیار لذت بخش تشخیص خواب
  • سنسور بو و گرد و غبار
  • حذف گرد و خاک و ذرات ریز و ریزگردها

Air Purifierخانه های ما حاوی میزان دی اکسید کربن است که از نفس ما تولید می شود (و همچنین نفس حیوانات خانگی kalinab ما). اگر هوای خانه خود را تغییر ندهید ، این سطح ساخته می شود . این امر منجر به احساس خواب آلودگی و سبکی می شود زیرا بدن اکسیژن کافی دریافت نمی کند. با دستگاه تصفیه هوا ، هوای تازه به طور مداوم در داخل خانه گردش می کند ، به این معنی که میزان اکسیژن بیشتر خواهد بود. این به طور موثری سطح منواکسید کربن را کاهش داده و کیفیت زندگی و سلامتی شما را در خانه بهبود می بخشد. بعضی از بوها و رایحه ها وجود دارد، خواه از آشپزی باشد یا از حیوانات خانگی. اگر نمی توانید به راحتی خانه خود را تهویه کنید ، پس یک دستگاه تصفیه هوا می تواند به از بین بردن این بوهای ناخواسته کمک کند . این که آیا این بوها ناخوشایند هستند یا تهدیدهای جدی تری برای سلامتی به وجود می آورند ، باعث ایجاد آلرژی و آسم می شوند ، فیلتر کردن هوای ذرات ناخواسته باعث بهبود هوای تنفس شده می شود. دستگاه های تصفیه هوا می توانند شما را از شر پشه ها و ساس های مزاحم خلاص کنند ، مانند کنه های گرد و غبار و پشه ها . هردو می توانند برای زندگی نگران کننده باشند ، اما پشه ها خطر اضافی برای انتقال بیماری دارند و در خواب خوب شب اختلال ایجاد می کنند. می توانید با یک دستگاه تصفیه هوا ، حشرات را به طور موثرتری حذف کنید. ثابت شده است که استفاده از دستگاه تصفیه هوا می تواند منجر به خلق و خوی مثبت شود زیرا در هنگام تنفس هوای پاک ،دچار اضطراب کمتری می شوید. بسیاری از ما افسردگی فصلی یا اختلالات عاطفی فصلی (SAD) را تجربه می کنیم ، با این وجود ، استفاده از دستگاه تصفیه هوا می تواند روحیه شما را بالا ببرد .

 

Air Purifierبرخی از مدل های این دستگاه دارای بخور میباشد که میزان رطوبت هوا را بیشتر کرده و در فصل های سرد سال و در زمان سرماخوردگی کارایی بیشتری دارد. فیلتر موجود در این دستگاه ها برای پاکسازی هوا از گرد و غبار استفاده شده و بخصوص در شهرهایی که میزان آلودگی آنها بیشتر باشد باعث بهبود سلامتی و کارایی بدن شما می شود. یکی از مدل های دستگاه های تصفیه هوا مدل رومیزی می باشد. این مدل ها زیبا با ابعاد کوچک تا متوسط از برندهای متنوع عرضه می گردند و می توان از آنها به راحتی در هر نقطه از منزل یا محل کار که دارای گردش هوای مناسبی می باشد، استفاده نمود. دستگاه های تصفیه هوا ایستاده معمولاً از سایزهای بزرگتری نسبت به انواع دیگر برخوردار هستند و می توان از آنها در منازل ،ادارات،شرکت ها و … استفاده نمود. بنابراین تصفیه کننده های هوا که در منازل و یا ادارات و دستگاه تصفیه هواحتی مراکز پزشکی و درمانی استفاده می شوند، در واقع از نوع تصفیه کننده های هوای kalinab.com ایستاده می باشند.

تصفیه هوا Gets طراحی مجدد

Air Purifierجریان هوای سالم در محیطهای بسته مانند خانه در بهبود کیفیت خواب نیز نقش مؤثری دارد. حساسیت دارند. این دسته از افراد با وجود حساسیتی که دارند به شدت در معرض تحریک ریه و ابتلا به بیماریهای تنفسی قرار دارند. دستگاه تصفیه هوا در محیط بسته میتواند کیفیت هوای محیط را بهبود بخشیده و در کاهش بوی ناشی از مواد مختلف نقش داشته باشد. بیشتر مردم متوجه گرد و غبار تولید شده از فن خنککننده دستگاه کامپیوتر و لپتاپ خود نیستند. اگر در خانه مشغول به کار هستید، وجود یک دستگاه تصفیه، از شما در برابر ناخالصیهای موجود در هوا محافظت میکند. کودکان به دلیل سیستم ایمنی ضعیف بیشتر در معرض ابتلا به بیماری قرار دارند. با وجود دستگاه تصفیه هوا در خانه، میتوان اطمینان پیدا کرد که کودکان در برابر میکروبها، ذرات ریز موجود در هوا و بیماریهای تنفسی محافظت میشوند. بیشتر بدانید : نحوه عملکرد دستگاه تصفیه هوا چگونه است؟ به طور کلی انواع دستگاه تصفیه به دو شکل عمل کرده و در دو گروه اصلی قرار میگیرند.

  • هوا کشی به اندازه ۵۰ در ۵۰ سانتیمتر
  • مصرف برق بسیار کم : 30 وات
  • میزان مصرف انرژی و اثربخشی سیستم را بررسی نمایید
  • مجهز به تایمر از طریق اپلیکیشن
  • عملکرد دستی
  • دارای فیلتر بوزدا
  • نوع فیلتر کار شده در دستگاه
  • داشتن فن کم صدا

Air Purifierسادگی فوق العاده: دستگاه های تصفیه هوا عالی نباید پیچیده یا زشت باشند.AL-200 بسیار شیک است و دکمه های گرد و فشاری ساده ای دارد.4 سرعت فن ، کنترل روشن/خاموش کردن چراغ ، گزینه قفل کودک ، نشانگر تعویض فیلتر. عمر فیلتر تمدید شده: دو سال طول عمر فیلتر H13 HEPA درجه پزشکی.ضمیمه پیش فیلتر قابل تمیز کردن برای ذرات بزرگ مانند گرد و غبار ، مو و وام. هزینه مالکیت کمتر: هزینه مالکیت خود را در برابر سایر دستگاه های تصفیه هوا که چرخه تعویض فیلتر 3 ، 4 ، 6 ماهه دارند کاهش دهید.در برخی مقایسه ها ، بیش از 50 درصد هزینه مالکیت کمتر است. فیلترها را فقط با فیلترهای علامت گذاری شده جایگزین کنید. بسته به دفعات استفاده از دستگاه تصفیه هوا توصیه می شود هر 6 تا 8 ماه یکبار فیلتر را تعویض کنید. فیلتر قابل شستشو نیست اما با پاک کردن یا جاروبرقی تمیزتر می شود. پس از حدود 2000 ساعت کار ، چهار قسمت نشانگر تایمر روشن می شود تا به شما یادآوری کندo فیلتر استفاده شده را تعویض کنید.

ظرفیت دستگاه با مساحت سنجیده نمی شود. به صورت سر انگشتی برای هر ۱۰ متر مربع باید ۷۵ متر مکعب بر ساعت هوا تامین شود. برای یک فضای ۴۰ متر مربعی باید حداقل ۳۰۰ متر مکعب بر ساعت هوای تصفیه شده و پاک تامین کرد. یک دستگاه تصفیه هوا باید کمتر از ۵۵ وات در دور های بالا و کمتر از ۲۵ وات در دور های پایین، برق مصرف کند. با توجه به افزایش روز افزون هزینه های برق مسکونی، باید در هنگام خرید دستگاهی را انتخاب کرد که مصرف انرژی بهینه ای داشته باشد. دستگاه تصفیه هوا چه آلاینده هایی را فیلتر می کند؟ G نمود. دستگاه تصفیه هوای ال جی فیلتر های مختلفی دارد و در برخی از مدل ها مجهز به رطوبت زن نیز است. در صورتی که همکاری بین ال جی و گادیران ادامه دار باشد این دستگاه گزینه ی مناسبی برای خرید است. قبل از خرید از شرکت خدمات گلدیران موجودی فیلتر ها را استعلام بگیرید، اگر فیلتر دستگاهی در بازار موجود نباشد، آن وسیله بی استفاده است.

گروه بندی دیگری که میتوان روی این وسیله انجام داد بر اساس قابل حمل بودن و جابجایی است. چرا باید از تصفیه کننده هوا استفاده کنیم؟ دستگاه تصفیه هوا بهترین راه برای تمیز کردن هوای داخل منزل است که میتواند آلوده و پر از ذرات محرک مانند گرد و غبار باشد. این دستگاهها همچنین به از بین بردن شوره سر حیوانات خانگی نیز کمک میکنند. این دستگاه در مدلهای مختلف ساخته شده که بر اساس نیاز شامل موارد زیر هستند. آلرژی: اگر آلرژی دارید، باید یک دستگاه تصفیه هوا را انتخاب کنید که برای تسکین آلرژی طراحی شده است. آنها به طور معمول دارای چندین فیلتر از جمله فیلترهای HEPA برای از بین بردن آلرژنهای داخلی هستند. آسم: کسانی که از آسم رنج میبرند یا اینکه به بوی مواد شیمیایی حساسیت بالا دارند نیز میتوانند از این وسیله استفاده کنند. تصفیه هوا حاوی فیلتری برای از بین بردن بوی شیمیایی و فیلترهای HEPA برای از بین بردن ذرات آلرژیزا است. دود: بسیاری از افراد نیز در مقابل دود حساسیت داشته و حتی اگر دود آن به مشامشان نرسد در مقابل بوی نامطبوع آن مقاوم نیستند.

در این مطلب قصد بررسی ویژگی ها و مشخصات دستگاه تصفیه هوا اکیومد مدل RE-500 را داریم. 61 سانتی متر با طراحی بسیار شیک و زیبا با توان مصرفی 75 وات ساخته شده است. این دستگاه با فیلتراسیون عالی (اثربخشی تا 99.5%) قابلیت استفاده در تمام مکان های بسته تا ظرفیت 90 متر مربع را دارد. این محصول بسیار کم صدا و کم مصرف است و هنگام استفاده از آن هیچ گونه آلودگی صوتی ایجاد نمی شود. وجود فیلتر هپا در این محصول به معنی حذف ذرات با راندمان بالا می باشد، جنس این فیلتر از مواد گیاهی است و با دقت بسیار بالا قادر به حذف آلاینده های میکروبیولوژی، باکتری ها، ویروس ها و … تا 98 درصد می باشد. دقت فیلتر هپا در این دستگاه در محدوده 0.1 میکرون است و به ذرات معلق بزرگتر از این سایز اجازه عبور نمی دهد. فیلتر کربن به کار رفته در این دستگاه جهت حذف عوامل شیمیایی مضر و بوی نامطبوع نظیر بوی سیگار و انواع گازهای سمی مانند دی اکسید سولفور، دی اکسید کربن، منو اکسید کربن و غیره استفاده می شود. اگر قصد خرید دستگاه تصفیه هوا اکیومد مدل RE-500 و دیگر محصولات برند اکیومد را دارید به وبسایت فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان مد مراجعه تصفیه هوا شیائومی نمایید. این روزها که آلودگی هوا به یک معضل جدی تبدیل شده است با استفاده از یک دستگاه تصفیه هوا، کمک بزرگی به حفظ سلامتی خود و خانواده مان خواهیم کرد. یک دستگاه که بتواند با حذف آلودگی و مواد زائد، ملکولهای مفید و لازم برای بدن را حفظ و بازسازی کرده و به تنفس سالم منجر شود.

Air Purifierدر همان سال ، کمپانی IQAir نسل جدید فیلترهای هپا را معرفی کرد که راندمان آنها ۱۰۰ برابر بیشتر از فیلترهای قبلی بود. در سال ۱۹۹۱ کمپانی Austin Air Systems به شکل بی سابقه ای بخش زیادی از ذرات آلاینده ، بوی نامطبوع ، سموم شیمیایی و … را از هوا حذف کرد. به عنوان مثال این کمپانی نوعی پیش فیلتر طراحی کرده بود که باعث افزایش عمر و همچنین افزایش راندمان فیلترهای هپا می شد. همچنین نوعی سیستم مکش ۳۶۰ درجه ای هوا را نیز به دستگاه های خود اضافه کرده بودند که تا حد زیادی در راندمان تصفیه هوا نقش داشت. در سالهای بعد ، مشکل حساسیت شیمیایی چندگانه (MCS) ظهور چشمگیری پیدا کرد. بعدها آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا ، آلودگی هوا را یکی از ۵ تهدید اصلی برای بهداشت عمومی مردم امریکا نام برد. دستگاه های بسیار پیشرفته تصفیه هوا ، به ما این امکان را می دهند که آلاینده هایی را از هوای خانه خود حذف کنیم که تا قبل از این حذف آنها غیر ممکن به نظر می رسید. امروزه دستگاه های تصفیه هوا قادر به حذف گازهای سمی ، آلرژن ها و آلاینده های میکروسکوپی می باشند. این تکنولوژی روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است و انتظار می رود روزی برسد که کیفیت هوای داخل خانه ها با کیفیت هوای پاکیزه ترین محیط های کره زمین برابری کند.



:: موضوعات مرتبط: دکوراسیون , لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 591
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : هیما روز
ت : سه شنبه 8 بهمن 1401
.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی