.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هیتر برقی خانگی 4 کیلووات

هیتر خانگیاگر در مکانی زندگی می کنید که به گاز شهری یا سایر سوخت ها دسترسی ندارید و یا می خواهید از گرمای پاک و بدون آلایندگی بهره مند شوید، هیتر برقی بهترین انتخاب برای شما خواهد بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Mi smart space heater S بود. بخاری برقی 4 کیلووات دارای دو المنت 2 هزار واتی است که امکان روشن کردن یک یا هر دوی آنها وجود دارد. به دلیل استفاده از فین گالوانیزه در دورادور آن ، گرمادهی بیشتری نسبت به سایر بخاری های تابشی خواهد داشت و وجود فن سبب پخش بهتر و سریعتر گرما خواهد شد. این محصول دارای ویژگی ها و قابلیت های به خصوصی است که سبب استفاده راحت تر از آن شده و ضریب اطمینان محصول را افزایش داده است. المنت های به کار رفته در ساخت این هیتر برخلاف بخاری های تابشی، از نوع فین دار می باشد که در تصویر محصول می توانید مشاهده کنید. فین دار بودن المنت سبب پخش بهتر گرما و حداکثر استفاده از گرمای تولیدی المنت می شود.

 

صنعتی: جهت استفاده در محیط های صنعتی، تجاری و کارگاهی نظیر گلخانه و باغ،کارخانه، رستوران و … در این نوع بخاری ها،با سوختن گاز مایع یا گاز شهری داخل لوله آتشخوار گرما تولید می گردد و پنل های انعکاسی بازتابنده در پشت و کنار لوله آتشخوار گرما را به سمت پایین منعکس می نماید. لازم به ذکر است که طوری طراحی شده است که گرما به راحتی در محیط ساطع می گردد چرا که بازتاب گرما به صورت امواج مادون قرمز می باشد. بازدهی گرمایشی بالایی دارند. فضای زیادی را اشغال نمی کنند. قابل نصب در سقف و فضای باز می باشند. در مکانهایی قابل استفاده هستند که نیازی نیست کل فضا گرم شود. برای کارخانه جات و صنایع که محیط های بزرگی دارند، مناسب و ایده آل هستند. معمولا در محیط های باز نظیر فضاهای عمومی، اماکن ورزشی، رستوران ها و … اتلاف گرما و انرژی نداشته و انتقال گرمایی یکنواختی داشته در نتیجه راندمان حرارتی بالا و مقرون به صرفه هستند. استفاده از این نوع سیستم گرمایشی برای محیط هایی که مدام درب آنها باز و بسته می شود، کارایی بالایی دارد. نیازی به لولهکشی، کانالکشی و تأسیسات موتورخانه نداشته و در نتیجه سرویس، نگهداری و تعمیرات کمتری نیاز خواهد داشت.

  • در هنگام تعمیر دستگاه را از برق بکشید
  • بدنه عایق
  • طراحی زیبا و شیکی دارد؛
  • برق ورودی دستگاه 220 ولت 50 هرتز
  • افزودن به سبد
  • خانه و آشپزخانه

هیتر خانگیدر خرید بخاری برقی کم مصرف به چه نکاتی توجه کنیم؟ خرید بخاری برقی خوب کار آسانی است، اما نکته مهمی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید، تناسب هیتر برقی با فضای شماست. بخاریهای موجود در بازار انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارند، پس توجه کنید که بخاری مناسب گرمایش محیط شما باشد. در ادامه مهمترین نکاتی را که باید هنگام خرید در نظر بگیرید، لیست کردهایم. المنت بخاری برقی: المنتهای بازار چند نوع مختلف دارند. المنت سرامیکی اگرچه در کوتاه مدت گرمای بیشتری تولید میکند، اما سریع خراب میشود و میشکند. المنت شیشهای قیمت گرانتری دارد و شکننده است، اما گرمایش آن بهتر است و محیط را یکنواختتر گرم میکند، همچنین بیشتر عمر میکند. از طرفی المنتهای هالوژنی از مدلهای دیگر گرانتر هستند، ولی کیفیت بالاتری دارند و از طرفی خاصیت درمانی هم دارند. توان بخاری برقی: هر چقدر توان دستگاه بیشتر باشد، مساحت بیشتری را گرم میکند. برای اتاق بیست متری اگر قصد گرمایش کل اتاق را داشته باشید، حداقل به یک بخاری 2000 وات نیاز دارید. توان هیتر برقی با مصرف برق آن رابطه مستقیم دارد؛ بنابراین خرید هیتر برق کم مصرف که تمامی انرژی دریافتی را به گرما تبدیل کند، مهم است. اگر اتاق بزرگی دارید، بهتر است از مدلهای فن دار استفاده کنید تا گرما به نقاط دورتر هم منتقل شود. مارک و استاندارد: از مهمترین نکات در خرید بخاری برقی، استاندارد است. اگر سراغ مدلهای ارزان و غیراستاندارد بروید، خطر آتشسوزی با بخاری افزایش مییابد. توجه به مارک مهم است، سعی کنید از مارکهای ایرانی با قیمت ارزان ولی استاندارد خریدتان را انجام دهید.

این تنظیمات در حافظه دستگاه ذخیره می شود.

هیتر هوشمنداگر قطعه شما حساس می باشد و می خواهید سطح کمی از ان را حرارت دهید، از نازل های با قطر کوچکتر و هر کجا که لازم شد از نازل های با قطر بزرگتر استفاده کنید. دستگاه دیجیتال هیتر TR1300 دارای سه کانال از پیش تنظیم شده است. در آن دما، مدت زمان و شدت جریان باد گرم قابل تنظیم است. این تنظیمات در حافظه دستگاه ذخیره می شود. گرمای باد این هیتر به لطف المنت حرارتی سرامیکی به سرعت افزایش می یابد. طراحی پلاگین بکار رفته در این هیتر این اطمینان را می دهد که دما ثابت، طول عمر المان حرارتی افزایش و برای کارهای طولانی مدت مناسب و بدون خطا باشد. هیتر کوییک TR1300A یکی از ابزارهای ضروری نزد تعمیرکاران موبایل است. این دستگاه با تولید باد گرم که قابل تنظیم نیز می باشد بخصوص به تعمیرکاران و طراحان بردهای حاوی قطعات SMD در ذوب شدن اتصالات این قطعات کمک می نماید تا بتوانند آنها را بدون آسیب جدا نمایند.

  • وزن بستهبندی: 3.4 گرم
  • قیمت فن هیتر برقی استی وارم مناسب است
  • اندازه کوچکی دارد
  • مقرونبهصرفه است؛
  • ولتاژ ورودی برق: 240 - 220
  • توان آن از ۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ وات است؛
  • بدنه دستگاه داغ نمیشود؛
  • توان آن ۲۰۰۰ وات است؛

هیتر شیائومیدر صورتی که دمای محیط از میزانی معتدل، پایینتر باشد، دستگاه روشن و در صورتی که به میزان زیادی بالا رود، دستگاه خاموش میشود. قدرت حرارتی فن هیتر را میتوانید براساس این امکان فن هیتر تعیین کنید. انتقال حرارت به محیط از طریق فن انجام میشود. هنگام خرید فن هیتر حتما به مشخصات فیزیکی آن توجه کنید. ظاهر فن هیتر علاوه بر زیبایی در عملکرد آن اثرگذار است. برای مثال انحنای خروجی باد گرم در برخی از مدلهای فن هیتر باعث میشود محیط شما زودتر گرم شود. ابعاد و وزن فن هیتر از جمله ویژگیهای مهمی است که حتما باید به آن توجه کنید. همچنین این موضوع را در نظر داشته باشید که میخواهید فن را روی زمین یا میز قرار دهید. توان گرمایشی از جمله عوامل بسیار مهمی است که قدرت گرمابخشی را برای فن هیتر ایجاد میکند. قدرت گرمابخشی فن هیتر را بر اساس وسعت فضای خود انتخاب کنید. مطابق با دستورالعملی که پیش از این گفته شد برای گرم شدن هر متر مربع، ۱۰ وات قدرت گرمایی نیاز دارید.

سوال شماره یک که باید برای هیتر شیائومی بپرسید

هیتر شیائومیاز هیتر بیشتر برای جداسازی و نصب قطعات الکترونیکی کوچک SMD بر روی برد الکترونیکی استفاده میشود که اهمیت زیادی در تعمیرات دارد و داشتن یک هیتر با کیفیت و مناسب از جمله نیاز های اساسی تعمیرکاران میباشد. هیتر TR1300A یک دستگاه هوشمند دارای کیفیت و دقت بالا است که برند آن QUICK می باشد. برند کوییک یکی از معروف ترین تولیدکننده های ابزار آلات تعمیرات است که محبوبیت بالایی در بین تعمیرکاران دارد. این دستگاه به صورت حرفه ای میزان باد و دما را کنترل می کند و برای انجام تعمیرات حساس که نیاز به دقت بالا دارند به کار میرود. یکی از ویژگی های این محصول هوشمند بودن در قسمت دسته هیتر است . به این صورت که با قرار دادن آن بر روی پایه نگهدارنده به حالت خواب یا استندبای رفته و با برداشتن دسته به سرعت گرم شده و آماده به کار میشود. این ویژگی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی صرفه جویی و افزایش طول عمر عناصر گرمایشی در دستگاه میشود.

چهار کاری که باید فوراً درباره هیتر شیائومی انجام دهید

هیتر شیائومیکافیست آن را به هیتر وصل کرده و دمای مناسب محیط را روی ترموستات تنظیم کنید تا به صورت خودکار، هیتر برقی را در زمان های لازم خاموش و روشن کند. به کمک ترموستات محیطی (دیجیتال یا آنالوگ) می توانید بخاری برقی را به صورت 24 ساعته روشن کنید بدون اینکه نیازی به کنترل دستی شما باشد. سه شاخه نر و ماده ارت دار تعبیه شده روی این محصول، ظرفیت 32 آمپر را داشته و به اتصال به ارت زمین مانع از بروز هر گونه اتفاق ناگوار خواهد شد. هم چنین هیچ گونه داغ شدگی در محل اتصال پریز و دوشاخه احساس نخواهید کرد. پایه های این محصول به کمک دو پیچ سفت شونده به بدنه متصل شده است. با شل و سفت کردن پیچ ها می توان جهت بخاری را به سمت بالا یا پایین تغییر داد. این ویژگی به پخش هدفمند گرما کمک کرده و از هدر رفتن آن جلوگیری خواهد کرد. بدنه این محصول از ورق های گالوانیزه درجه یک ساخته شده که دارای پوشش از رنگ کوره ای است. توجه داشته باشید که گالوانیزه دارای روکشی از فلز روی بوده که از اکسیداسیون آن جلوگیری می کند. جهت حمایت از خریدار گرامی، این محصول همراه با یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به فروش می رسد که پس از خرید و تحویل کالا، به صورت خودکار و سیستمی برای خریدار فعال می شود. نمایندگی های فعال کارخانه در اکثر استان ها، دسترسی به خدمات گارانتی و سرویس را آسوده تر می کند.

چگونه هیتر هوشمند خود را شبیه یک میلیون دلار کنید

هیتر هوشمندهیتر وسیلهای گرمایشی است که در صنایع و کاربردهای مختلفی استفاده میشود. گرمایش سریع محیط، هزینه تعمیر و نگهداری پایین و عدم اشغال فضای زیاد از ویژگیهای هیتر میباشد. تجهیزات مختلفی در صنعت الکترونیک و موبایل با نام هیتر شناخته میشوند که مدنظر ما نیست و فقط وسایلی که بهمنظور گرمایش محیط استفاده میشوند در این مطلب بررسی میشود. باتوجهبه نوع سوخت مصرفی هیترها به دستهبندیهای زیر تقسیم میشوند. هیتر گازی که به دلیل سهولت در تامین سوخت و قیمت مناسب آن بیشترین مورداستفاده را دارد. این محصولات در دو مدل گاز شهری و گاز مایع ساخته میشوند که به دلیل تفاوت جزئی در سیستم سوخترسانی، در زمان خرید هیتر گازی باید به آن توجه کرد. هیتر گازی در دو نوع با مشعل اتمسفریک و مشعل دمنده ساخته میشوند. معمولا تا ظرفیت 50000 کیلوکالری با مشعل اتمسفریک و در ظرفیتهای بالاتر از آن که با نام کوره هوای گرم گازی شناخته میشوند از مشعل دمنده استفاده میکند. احتراق کامل، نداشتن بو در زمان کار و نیاز به تعمیرات کمتر از مهمترین ویژگیهای این مدل میباشد.

هیتر هوشمندسپس با استفاده از صفحه فلزی مسطح و گرمی که دارای دمای حدود 50 درجه سانتی گراد است و توسط فشار باد که براساس نوع نمایشگر تنظیم می شود عمل پرس انجام می گیرد. در مرحله پنجم از پروسه تعویض گلس موبایل شیائومی نمایشگر باید در دستگاه حباب گیر قرار گیرد. این دستگاه یک حفاظ استوانه ایِ فلزی، یک المنت، پمپ باد و شیر برقی برای ورود و خروج باد دارد. همانگونه که در بالا اشاره شد آسیب به صفحه نمایش گوشی دارای درجات متفاوتی است. به همین دلیل در صورتی که تاچ و نمایشگر گوشی آسیب ببینید کاربر باید متحمل هزینه های بیشتری شود. همانطور که شرح داده شد تعویض گلس گوشی دارای حساسیت بالایی است. بنابراین انجام این پروسه به طور بی نقص و کامل زمانبر است . برخی از کاربران برای اطمینان بیشتر و جلوگیری از بروز آسیب به صفحه نمایش علاوه بر گوریلا گلس از گلس محافظ دیگری که توسط کمپانی های تولید لوازم جانبی ارائه شده هم استفاده می کنند.



:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 587
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : هیما روز
ت : سه شنبه 27 دی 1401
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی